سریال" قلب یخی

به گزارش روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر (TDH  (در این اطلاعیه با تاکید بر حمایت های مردمی از نخستین سریال ویژه شبکه نمایش خانگی کشور که شامل انتقادها، پیشنهادها، نگرانی ها و دلسوزی های بییندگان و دوستداران گرامی این سریال بوده است چنین آمده:

"شرکت تصویر دنیای هنر لازم می داند سر تعظیم در مقابل همه علاقه مندان سریال قلب یخی فرود آورد و با توجه به بازخورد نظرات اقشار مختلف مردم عزیز در سراسر میهن اسلامی، این شرکت مصمم است بر اساس ساعتها فعالیت کارشناسی کارشناسان توزیع و پخش  ، تغییراتی را در نحوه عرضه و پخش سراسری سریال قلب یخی اعمال کند و در همین زمینه اضافه شدن کارت جایزه و جوایز ویژه خریداران نیز در حال بررسی است."


 

 

اطلاعیه شرکت تصویر دنیای هنر در خاتمه ضمن سپاس مجدد از صبر و متانت مردم عزیز پیرامون مشکلاتی که درنحوه عرضه فصل اول سریال قلب یخی بوجود آمد خاطرنشان ساخته: "اطلاع رسانی در خصوص مراحل مختلف تولید و عرضه فصل دوم سریال قلب یخی مجددا و به زودی آغاز خواهد شد و امیدواریم بتوانیم خدمت ناچیز خود را به مردم خوب و عزیز کشورمان به زودی و با ادامه عرضه سریال قلب یخی ادامه دهیم."
 

گفتنی است: فصل اول سریال قلب یخی با ارائه قسمت یازدهم ین سریال چندی پیش به پایان رسید. در این بخش داستان حامد (حسین یاری) بر اثر یک اتفاق از چوبه دار نجات پیدا می کند و در راه انتقال به دادسرا توسط گروهی ربوده می شود. از دیگر سو بهار (سامیه لک) در حال عبور ار خیابان با کمال تعجب با چیستا (الناز شاکر دوست) مواجه می شود و در می یابد که وی به قتل نرسیده است.هم زمان با این رویدادها با شیوا (مهراوه شریفی نیا) تماس تلفنی گرفته شده و فرد ناشناسی از او می خواهد تا تلاش کند حامد به آنها بپیوندد در غیر اینصورت...




 

 

تاریخ آخرین ویرایش:- -

رحمت امینی در نقد «قلب یخی»: محمد حسین لطیفی نتوانست رگ خواب مخاطبش را به دست آورد

نوشته شده توسط:
یکشنبه 7 آذر 1389-12:28 ب.ظ


 

 



رحمت امینی درباره‌ی سریال «قلب یخی» گفت: این سریال تجربه‌ی قوی و موفقی به حساب نیامده و نتوانسته است رضایت مخاطبانش را در طیف گسترده را جلب كند.

 

این نویسنده و كارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی سریال «قلب یخی» عنوان كرد: قرار بود «قلب یخی» در ژانر جنایی ـ اجتماعی تلاش متفاوتی داشته باشد، كارگردان و تهیه‌كننده‌ی این سریال تصمیم گرفته بودند با نوعی تازگی در شیوه‌ی روایت و ساخت، بتوانند مخاطبانی را در بین مخاطبان سینمای خانگی پیدا كنند.

وی ادامه داد: در شرایطی كه مخاطب می‌تواند به راحتی سریال‌های زیرنویس و دوبله شده را از شبكه‌های ماهواره‌ای ببیند و یا با قیمت ارزان خریداری كند، كسی كه وارد عرصه‌ی نمایش خانگی می‌شود، باید توانمندی‌ها و یا ویژگی‌هایی را در كارش لحاظ كند تا در مصاف با رقبای خود كه تلویزیون و سینما و دیگر تولیدات نمایش خانگی است، بتواند موفق شود.

امینی در ادامه خاطرنشان كرد: «قهوه تلخ» به عنوان دیگر سریال‌ شبكه‌ی نمایش خانگی، موفق‌تر است و موفقیت این سریال در برابر «قلب یخی» دلایلی دارد كه از آن جمله می‌توان به امتحان پس دادن در نوع طنز‌سازی، قصه‌پردازی و خود مقوله‌ی طنز اشاره كرد.

این مدرس دانشگاه بیان كرد: سریال «قلب یخی» را یك تجربه‌ی معمولی می‌بینم و فكر می‌كنم سود اقتصادی قوی‌ هم برای سازندگانش در پی نداشته است.

رحمت امینی در عین حال افزود: «قلب یخی» سریال ضعیفی نیست اما آقای لطیفی در كارگردانی این سریال نتوانسته جلوه‌گری‌ داشته باشد.

وی با اشاره به اینكه سینمایی «ملك سلیمان» به علت ابعاد فنی، در شرایط نامناسب سینمای ما توانست جلوه‌گری كند، در این زمینه بیان كرد: در «قلب یخی» نه در كارگردانی، نه در مضمون و محتوا و نه در بازیگری، جلوه‌گری دیده نمی‌شود و ورود به عرصه‌ی این چنین، مسائلی را می‌طلبد كه «قلب یخی» به عنوان سریال معمولی شبكه‌ی خانگی جلوه می‌كند.

این منتقد هم‌چنین با اشاره به تلخی‌های سریال‌های ماه رمضان و نقدی كه بر آنها داشته، به خبرنگار ایسنا، گفت: در بین فیلمساز‌انی كه به سمت مسائل جنایی می‌روند، آنهایی موفق هستند كه وجه دیگری را نشان دهند؛ موفقیت «قهوه تلخ» به دلیل همان طنز خاصی بود كه بینند‌گان نمونه‌هایش را در كارهای دیگر آقای مدیری دیده بودند.

رحمت امینی اظهار كرد: سریالی نظیر «لاست» كه موفق می‌شود و كل جهان را در برگیرد، به علت جلوه‌های خاصی است كه در آن مطرح می‌شود؛ بنابراین تصورم این بود كه آقای لطیفی حداقل مثل «صاحبدلان» به سمت مضمونی برود كه رگ خواب مخاطبانش را برای مواجه ‌شدن با یك ایده‌ی تازه به دست آورد، ولی در «قلب یخی» حرف تازه‌ای در مضمون مطرح نكرده است.

امینی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این‌كه بازیگران «قلب یخی» را كه تلفیقی از بازیگران سینما و تلویزیون هستند، چگونه ارزیابی می‌كند؟ گفت: بازی بازیگران معمولی است؛ آنها همان بازی‌هایی كه در سینما و تلویزیون ارائه می‌دادند را اینجا هم ارائه دادند.

وی تاكید كرد: بازیگران جلوه‌ی خاصی در سریال «قلب یخی» نداشتند، چه بسا بعضی‌ از آنان مانند امین حیایی و حمید فرخ‌نژاد از بازی‌های قبلی‌شان هم كمی پایین‌تر بودند.

این نویسنده و كارگردان در پایان عنوان كرد: در كل، ساخت مجموعه‌های تلویزیونی شبكه‌ی خانگی را تایید می‌كنم، چراكه رقابت ایجاد می‌كند؛ ورود به این عرصه باید ورودی محكم و قدرتمند باشد كه در حیطه‌ی تبلیغی سریال «قهوه تلخ» موفق‌تر بوده است. 

"منبع خبری : خبرگزاری ایسنا "


 


 

تاریخ آخرین ویرایش:- -

قلب یخی یکشنبه 7 آذر 1389 توزیع می شود

نوشته شده توسط:
یکشنبه 7 آذر 1389-10:17 ق.ظ


 

 




آخرین قسمت ها از اپیزود اول سریال « قلب یخی » امروز (یکشنبه 89/09/07) با تاخیر توزیع خواهد شد

به گزارش ایسنا ، قسمت های یازدهم و دوازدهم از اپیزود اول سریال قلب یخی قرار بود چهارشنبه هفته گذشته توزیع شود ، اما زمان جدید توزیع این ســـریال ، یکشنبه 7 آذر اعلام شد .
مشاور ارتباطات رسانه ای موسسه تصویر دنیای هنر ، مصطفی محمودی ، علت این تاخیر را تعطیلی نا به هنگام چهارشنبه پذشته اعلام کرد و گفت : تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه موجب شد علیرغم آماده توزیع بودن «قلب یخی »، توزیع این سریال به روز یکشنبه موکول شود .
وی با اعلام اینکه قسمت های یازدهم و دوازدهم این سریال همزمان عرضه می شوند افزود : با توزیع این دو قسمت فصل اول سریال قلب یخی به پایان می رسد .
با پایان یافتن اپیزود اول این سریال پیش تولید فصل دوم آعاز شده و با وقفه ای  چند ماهه توزیع خواهد شد .
سری نهم از سریال « قهوه تلخ » نیز چهارشنبه سوم آذر توزیع شد .

 


 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 13 آذر 1389 03:46 ب.ظ

علت تاخیر قسمت های بعدی سریال قلب یخی اعلام شد

نوشته شده توسط:
یکشنبه 30 آبان 1389-05:15 ب.ظ


 

 

 



روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر اعلام کرد:

تاخیر در توزیع سریال "قلب یخی "، به دلیل ارائه همزمان دوقسمت است

 

روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر((TDH در اطلاعیه ای تاخیر در توزیع قسمت جدید سریال قلب یخی را به دلیل توزیع هم زمان دو قسمت یازدهم و دوازدهم ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تصویر دنیای هنر((TDH در این اطلاعیه آمده است: عدم توزیع قسمت یازدهم سریال قلب یخی در هفته جاری نگرانی ها یی را در میان قشر وسیعی از علاقه مندان این سریال بوجود آمد که منجر به ارسال رایانامه، پیامک، فکس، تماس تلفنی و حتی حضور در دفتر مرکزی شرکت شد.

تصویر دنیای هنر با احترام به تمام مخاطبان نخستین سریال شبکه نمایش خانگی و ضمن سپاس فراوان و عرض پوزش به اطلاع می رساند: با توجه به اینکه فصل اول سریال قلب یخی با ارائه قسمت های یازدهم و دوازدهم به پایان می رسد، تصمیم گرفته شد تا دو قسمت پایانی فصل اول این سریال به شکل هم زمان در قالب یک پکیج به مخاطبان تقدیم شود و این مساله سبب اصلی تاخیر در توزیع این هفته سریال قلب یخی بوده است.

اضافه می شود. گروه تولید قلب یخی هم اینک مراحل پیش تولید  فصل دوم این سریال را آغاز کرده اند و فصل دوم قلب یخی با ارائه قسمت سیزدهم در یک فاصله زمانی کوتاه به مخاطبان گرامی شبکه نمایش خانگی و دوستداران نخستین سریال ویژه شبکه سینمای خانگی کشور تقدیم می شود.

 


 

 



 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 13 آذر 1389 03:47 ب.ظ

دهمین قسمت سریال قلب یخی به شبکه نمایش خانگی آمد

نوشته شده توسط:
سه شنبه 11 آبان 1389-01:53 ب.ظ


 

 

 


 

 

 

درقسمت دهم سریال قلب یخی رخ می دهد

طناب دار در انتظار حامد (حسین یاری) و بازداشت ویـــدا( نسرین مقانلو)

به فاصله کوتاهی از از تفتیش منزل ویدا توسط ماوران پلیس، حکم بازداشت او به جرم قتل چیستا صادر و پس از بازجویی های فنی برایش وثیقه سنگینی صادر می شود که فرهاد وثیقه را ارائه و ویدا را موقتا آزاد می کند. در همین هنگام حامد را برای اجرای حکم 24 ساعت قبل از اعدام به سلول انفرادی می برند و از سویی دیگر تلاش مهرداد بهرنگ و ستاره برای یافتن مدارکی که دادستان را قانع کند تا حکم اعدام حامد را به تعویق بیندازد آغاز می شود و این در حالی است که حامد لحظه به لحظه به طناب دار نزدیک می شود و صبح روز اجرای حکم فرا می رسد و ...


 


 

 



 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 13 آذر 1389 03:48 ب.ظ

کارنامه هنری حمید فرخ نژاد (فرهاد قلب یخی )

نوشته شده توسط:
شنبه 8 آبان 1389-06:31 ب.ظ


 

 

 


نام: حمید فرخ نژاد

تاریخ تولد: 1348 آبادان

 

تحصیلات: فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا - دانشگاه تهران در رشته کارگردانی تئاتر

 

- آغاز فعالیت به عنوان دستیار کارگردان در سینما - ساخت چند فیلم کوتاه و چند نمایشنامه دانشجویی

- پایان نامه « آنکه گفت آری. آنکه گفت نه » - برتولد برشت (موضوع پایان نامه تئوری: « نمایش در شرق »).جوایز 

- سیمرغ بلورین بازیگری و فیلمنامه در هجدهمین جشنواره فیلم فجر بخاطر « عروس آتش » - 1378

- تندیس جشن خانه سینما (بهترین فیلمنامه - بهترین بازیگر) برای فیلم « عروس آتش » - 1379

- بهترین بازیگر جشنواره سینمای خانواده ارومیه برای فیلم « ارتفاع پست ».

- بهترین بازیگر مرد جشنواره کارلووی واری جمهوری چک سال 2000

- بهترین بازیگر سال 80 و 81 به انتخاب منتقدان مجله فیلم.

- بهترین بازیگر جشنواره مسکو برای فیلم « طبل بزرگ زیر پای چپ » در سال 1384.

فیلمهای سینمایی:

- عروس آتش خسرو سینایی، 1378

- سفر سرخ فقط کارگردان، 1379

- ارتفاع پست ابراهیم حاتمی کیا، 1380

- تب رضا کریمی، 1381

- به رنگ ارغوان ابراهیم حاتمی کیا، 1382

- طبل بزرگ زیر پای چپ کاظم معصومی، 1383

- چهارشنبه سوری (اصغر فرهادی، 1384)





تئاتر:

نمایش نامه شب هزار و یکم (بهرام بیضایی، 1382)


 


 



 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 13 آذر 1389 03:49 ب.ظ

الناز شاکردوست

نوشته شده توسط:
شنبه 8 آبان 1389-02:35 ب.ظ


 

 

 

 

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران چشم به دنیا گشود..در دوران دبستان عاشق بازیگری شد.دانشجوی تئاتراز دانشکده هنرو معماری دانشگاه تهران است.

 

با بازی در فیلم گل یخ ساخته کیومرث پور احمد به سینما آمد و کمتر از یک سال در پنج فیلم سینمایی  نقش آفرینی کرد
شاکردوست در « بی وفا » اولین ساخته منتقد قدیمی سینما - اصغر نعیمی - بهترین بازی کارنامه سینمایی اش را به نمایش گذاشت.
کلاً انسانی عجیبی است. عاشق فوتبال است شبیه بازیگری ! مادر خود را بسیار دوست دارد. و عجیب ترین نکته در زندگی او دوست صمیمی اوست.
 


 

دوست صمیمی او گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد وقتی دنبال یک بازیگر حدوداً 20 ساله میگشته که الناز رو دیده و از بازی وی که در آن موقع در تئاتر بازی می کرده خوشش آمده و او را در فیلم گل یخ به عنوان بازیگر نقش اول بازی داده است. بازی های مختلف و نقش های مختلف که از او دیدیم او را یک بازیگر باهوش و با استعداد معرفی کرده است. بازی های متفاوت نظیر یک دختر پولدار در عروس فراری ... یک دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود)... یک دختر نسل سومی در چه کسی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود. بسیار بهتر از نیکی کریمی . مهناز افشار و...)و بازی بسیار زیبای او در فیلم بی وفا(به عنوان یک دختر پایین شهری که شاید هیچ بازیگری نمی توانست این نقش را به این خوبی بازی کند). در این سه سال و تا سن 22 سالگی بازی در 11 فیلم یک آمار فوق العاده برای یک بازیگر است. منتقدین بسیاری از همان اول از بازی او تعریف کرده اند.
 


 


 

حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازی وی تعریف کرده اند. همچنین مهدی فخیم زاده کارگردان خوب کشورمان عنوان کرده است که الناز شاکردوست به زودی بهترین بازیگر سینمای ایران خواهد شد



 

تاریخ آخرین ویرایش:- -

نهمین قسمت سریال قلب یخی وارد شبکه نمایش خانگی شد

نوشته شده توسط:
دوشنبه 3 آبان 1389-01:10 ب.ظ


 

 



 

 


نهمین قسمت این سریال ماجراها از یك ماه قبل از وقوع قتل چیستا روایت می‌شود و برخی رابطه‌ها و كشمكش‌های شخصیت‌های داستان را به تصویر می‌كشد. در اواخر این قسمت، مجددا مخاطبان به زمان حال باز می‌گردند و شاهد ورود «فرهاد» (حمید فرخ‌نژاد) كه از كشور خارج شده بود به ایران هستند.

وی به محض ورود به «امین» دستور می‌دهد تا توطئه قتل «فرزاد» (حمید گودرزی) را كه قرار است تبرئه و آزاد شود طرح ریزی و اجرا كند و از سوی دیگر، مخاطب با قاتل «چیستا» نیز آشــنا می‌شود.نهمین قسمت سریال «قلب یخی» هم اینك در فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی و سوپرماركت‌های سراسر كشور در دسترس مخاطبان قرار دارد.

تیتراژ پایانی این قسمت را نیز «مازیار فلاحی» خوانده است.

http://media.farsnews.com/Media/8905/ImageNews/890520/15_890520_L600.jpg



 

تاریخ آخرین ویرایش:- -

قسمت جدید قلب یخی چهارشنبه آینده توزیع می شود

نوشته شده توسط:
شنبه 24 مهر 1389-09:26 ق.ظ


 


 


 

قسمت نهم سریال «قلب یخی» به دلیل حجم بالای لوكیشن‌های بیرونی و صحنه‌های اكشن با دو هفته تاخیر آماده‌ی توزیع می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، قسمت جدید سریال «قلب یخی» كه قرار بود چهارشنبه(21 مهر ماه) روی آنتن رود، به دلیل حجم بالای صحنه‌های اكشن، دیرتر از موعد مقرر آماده شد؛ این قسمت هم اینك آماده‌ی پخش است، اما توزیع و تكثیر آن به طول می‌انجامد؛ بنابراین علاقمندان به سریال «قلب یخی» می‌توانند چهارشنبه هفته‌ی آینده(28 مهر ماه) سی دی جدید این سریال را خریداری كنند.

 


به گزارش ایسنا، مجموعه‌ چهارم سریال «قهوه تلخ» (حاوی قسمت‌های 11،10و 12) كه قرار بود دوشنبه‌ها توزیع شود، این هفته با یك روز تاخیر روز سه‌شنبه(20 مهر ماه) توزیع شد.


 



 



 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 24 مهر 1389 09:40 ق.ظ

هشتمین قسمت سریال قلب یخی 14 مهرماه به شبکه نمایش خانگی آمد

نوشته شده توسط:
شنبه 17 مهر 1389-12:10 ق.ظ


 

 

 قسمت هشتم سریال قلب یخی، ماجرا در ادامه قسمت قبل و با فلاش بک (بازگشت به گذشته) از یکماه قبل از ماجراهای فعلی روایت می شود و در این قسمت مخاطبان داستان به رابطه گسترده تر فرهاد و ویدا پی برده و از همکاری این دو در یک پروژه بسیار سری و خطرناک آگاه می شوند. همچنین رابطه حامد و ستاره، چیستا و فرزاد و بهار و امین نیز برای مخاطبان روایت می شود.

در قسمت هشتم قلب یخی ستاره به پیشنهاد حامد به عقد او در می آید و تیمور (مختار سائقی) که در زمان حال، او را در زندان به عنوان سردسته خلافکاران زندان دیده ایم با دریافت پول کلانی از فرهاد (حمید فرخ نژاد) و به درخواست وی راهی زندان می شود. همچنین پرده ای از چگونگی قتل همسر و فرزند حامد (حسین یاری) نیز کنار می رود تا تماشاگر دریابد که حامد قاتل همسر و فرزندش نبوده و طی یک صحنه سازی به عنوان قاتل معرفی شده است. ضمن اینکه در پایان این بخش، داستان مجددا به زمان حال باز می گردد.

هشتمین قسمت سریال قلب یخی( اولین سریال ویژه شبکه نمایش خانگی کشور) با صدای رضا یزدانی در تیتراژ آخر و مازیار فلاحی در کلیپ های بین داستان و با تیراژ هفتصد هزار نسخه ،توسط شرکت تصویر دنیای هنر در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.



 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 13 آذر 1389 03:46 ب.ظ

"در هفتمین قسمت سریال قلب یخی امین حیایی خبرنگار می شود "

نوشته شده توسط:
جمعه 2 مهر 1389-09:37 ب.ظ


 

 

 

 

امین حیایی

امین حیایی از این قسمت در نخستین سریال ویژه شبكه سینمای خانگی كشور در نقش خبرنگاری به نام امین آغاز شد.


در قسمت هفتم «قلب یخی» ماجراها مربوط به یك ماه قبل از وقوع رویدادهای حال حاضر است و وبینندگان تمام ماجرای این قسمت را در فلاش بك (بازگشت به گذشته) می‌بیند. چگونگی آشنایی فرهاد و ویدا، نحوه آشنایی چیستا با ستاره و بهار و امین ، حضور شیوا در دفتر مهرداد بهرنگ و آشنایی ستاره و چیستا با حامد در این بخش روایت شده و مشخص می شود كه بسیاری از این آشنایی‌ها بر اساس برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته. ضمن این كه برخی معماها در این بخش رمزگشایی شده و معما و گره‌های دیگری به داستان اضافه می‌شود.
گزارش روابط عمومی تصویر دنیای هنر حاكی است: قسمت هفتم از فصل اول «قلب یخی» در تیراژ هفتصد هزار نسخه در سراسر كشور توزیع شد و در هفته جاری نیز قسمت هشتم این سریال به شبكه نمایش خانگی عرضه می‌شود.
فصل اول «قلب یخی» با توزیع قسمت دوازدهم به پایان می‌رسد و بینندگان این سریال با تماشای قسمت سیزدهم به استقبال فصل دوم نخستین سریال ویژه شبكه سینمای خانگی كشور می‌روند.
 



 

تاریخ آخرین ویرایش:جمعه 2 مهر 1389 09:50 ب.ظ

نقدهایی بر سریال قلب یخی

نوشته شده توسط:
شنبه 27 شهریور 1389-09:36 ق.ظ


 

 

جزو معدود سریال های خوب ایرانی بوده ، اول اینکه جهت گیری خاص سیاسی مذهبی تا حالا نداشته و تا الان نخواسته قشر پولدار رو بد و قشر فقیر رو خوب نشون بده مثل ۷۰ % فیلمای ایرانی ( البته تو ۴ قسمت اول ،امیدوارم تا آخر همینجوری باشه )

البته تقلید بسیار زیادی از سریال های آمریکایی مثل فرار از زندان و لاست شده مثلا قسمت هایی که سریال موضوع رو می خواد عوض کنه مثل فرار از زندان تیکه هایی از کلّ فصل رو با سرعت و موزیک پخش می کنه ژانر سریال هم مثل لاست خواستن یه جورایی معمایی کنن یکم هم محیط زندان رو قاطی کردن تا شاید از این طریق هم بشه جلب مخاطب انجام داد ، شروع اپیزود هم مثل اون سریال ها با previously on شروع می شه ! که البته اینا تقلید هایی که خوبه انجام بشه ...

بعد از این ۴ قسمت به نظر میاد فیلم نامه خوب و با فکری پشت این کار باشه ، و بر خلاف تمامی سریال های ایرانی از سکانس های بی هدف و بی معنی کمتر استفاده شده
کارگردانی فیلم هم به نظرم از نکات خوب این سریال هست محمد حسین لطیفی واقعا کارش رو خوب انجام داده تو بیشتر سکانس ها یه نو آوری جالبی داشته اوج کارش تو قسمت چهارم سر ترسیم صحنه قتل حسین یاری بود که با وارد شدن وکیلش یه سکانس جالب رو ترسیم کرد ( که البته الگو برداری از فیلم های هالیوودی بود ) یه جاهایی هم با واقعیت تضاد داشت مثل اونجا که دختره اون ۲تا دزدارو زد !؟
یه نکته جالب هم این بود که قسمت دوم فقط ۳۳ دقیقه بود !!

البته نکات منفی بازم داشت که فعلا کافیه واسه شروع !


بخش اول این سریال که با موضوع اجتماعی ساخته شده مشتمل بر سه فصل و هر فصل در دوازده قسمت خواهد بود و در صورت استقبال مردم و علاقه مندان سینمای خانگی از این سریال, مطابق روال سریالهای موفق دنیا, فصل های بعدی آن نیز جلوی دوربین خواهد رفت





"لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید "
 

ادامه مطلب

 

تاریخ آخرین ویرایش:- -

شرکت در بحث در مورد سریال قلب یخی

نوشته شده توسط:
سه شنبه 23 شهریور 1389-12:52 ب.ظ


 

 

با سلام

احتراما از کلیه دوستداران و طرفداران سریال قلب یخی دعوت می شود تا در نظر سنجی در مورد این سریال شرکت نمایند و اگر نظر و یا ایده ای دارند در مورد این وبلاگ اعلام کنند .


با تشکر مدیر وبلاگ



 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 13 آذر 1389 03:54 ب.ظ

عکسهای قلب یخی

نوشته شده توسط:
سه شنبه 23 شهریور 1389-08:53 ق.ظ


 

 


 


الناز شاکر دوست






کیان محمدی ها







 


نسرین مقانلو


 


 

تاریخ آخرین ویرایش:شنبه 17 مهر 1389 01:43 ب.ظ

قسمت پنجم سریال قلب یخی وارد شبکه نمایش خانگی شد

نوشته شده توسط:
دوشنبه 22 شهریور 1389-08:02 ق.ظ


 

 


پنجمین قسمت از نخستین سریال ویژه شبکه نمایش خانگی کشور داستان پیچیدگی بیشتری پیدا می کند. ویدا در زندان به ملاقات پسرش پرنگ می رود. از دیگر سو شیوا از حامد    می خواهد تا پرنگ را در داخل زندان مورد محافظت قرار دهد تا به دام خلافکاران نیفتد. در همین احوال حامد و فرزاد مجددا در یک درگیری با باند خلافکاران داخل بند به سلول انفرادی منتقل می شوند. پاکتی به دست نسرین (لیدا عباسی) می رسد که در آن مبلغ زیادی پول و عکسی از حامد قراردارد. نسرین به زندان می رود و از یکی از آشنایانش که زندانی است   می خواهد تا حامد را به قتل برساند. اما وی موفق نمی شود و خود اتفاقی کشته می شود. ویدا نیز به شکل تصادفی ستاره را در خیابان می بیند اما ستاره می گریزد. در همین اوضاع و احوال شیوا پی می برد که فیلمی که بانک از شب قتل همسر و فرزند حامد ضبط کرده تقلبی است و تعویض شده است. وی فیلم اصلی را با کوشش به دست می آورد اما این فیلم  از دفتر مهرداد بهرنگ (سید مهرداد ضیایی) سرقت می شود .... 

 


 

 

پنجمین قسمت از سریال قلب یخی با حضور نسرین مقانلو، حسین یاری، حمید گودرزی، آشا محرابی، مهراوه شریفی نیا، سید مهرداد ضیایی، لیدا عباسی، سامیه لک به کارگردانی محمد حسین لطیفی در تیراژ هفتصد هزار نسخه به شبکه سینمای خانگی کشور عرضه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, | 11:53 | نویسنده : طاها عبداللهی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ابزار وبلاگ